Efter regn kommer solsken

Nu är hela familjen frisk och allt rullar på som vanilgt.
Det händer inte så mycket just nu så jag har inte haft någonting att skriva heller, sen att jag inte har någon kamera för tillfället är ju också ett litet problem för själv tycker jag att bloggar utan bilder inte är så värst roliga.
Får försöka knalla in till stan och hitta någon billig kamera som plånboken tillåter mig att köpa.

Ronja och jag har suttit och målat namnskyltarna till hennes rum, Elliots och Elins.
Ellas har vi inte hunnit med än då det var mycket målande och pillande. Ronja är inne i en fas där hon ska rita myror på alla sina teckningar osv så det blidde namnskyltar med myror på. (A)


  Prince T Prinsess T. Prinsess T. 
Detta är beställt från Hippokids - de hade 15% rea. Tröjor till småttingarna.
tog 74-80, så jag hoppas att de passar. Synd att det bara fanns dubbelstorlekar.

Kommentarer


Kommentera gärna!:

Namn:
Vip

Din e-post (publiceras ej)

Har du ngn blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0