Var inte så lätt..

Det var inte så lätt som jag trott att få tid till att sitta vid datorn.
Nu sover hela familjen, bara Ronja som är uppe, J somnade med alla ungarna vilket jag kan förstå.
Ibland känner jag mig verkligen som en ensamstående mamma. J har fullt upp med hans sporter och grejjor och jag får sköta allt som har med blöjor och matning.
Pissjobbigt ibland men underbart för det mesta då jag får ha mina kära barn nära mig.
Det var "Tag 3 betala för 2" så jag slog till på tre stycken Didriksson overaller till nästa vinter. För den chansen kommer nog inte igen. Ronja ska ju ha en jacka tänkte jag men det har jag verkligen inte råd med denna månad.

Kommentarer
Skrivet av :Elin

Spännande om att läsa om en trillingsmammas liv :)

Denna blogg kommer jag att följa!



Ha en fin dag!

Kram Elin

2009-02-25 @ 06:07:06
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/


Kommentera gärna!:

Namn:
Vip

Din e-post (publiceras ej)

Har du ngn blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0